Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • O KSJ
  • Rada Redakcyjna
  • Cel i Misja
  • Etyka publikacji
  • Polski
    • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Kontakt
  • Informacje dla Autorów
  • Proces recenzji
  • Roczniki KSJ

Tom 10 Nr 2/2022

Redaktorzy, Rada wydawnicza, Spis treści

O Autorach

Artykuły:

Giulia Sulis, Astrid Mairitsch, Sonja Babić, Sarah Mercer, Sun Shin, Kata Csizér – Language teacher wellbeing and psychological capital

Joanna Zawodniak – The implications of metaphorical reflection for professional awareness development of prospective EFL teachers

Abdelouahed Bouih, Bendaoud Nadif, Driss Benattabou – Unraveling the effect of personality traits on academic achievement and the mediating role of self-efficacy

Orit Zeevy Solovey – EFL students’ perceptions of and engagement with teachers’ grammatical corrective feedback

2023-02-20

Designed using Unos. Powered by WordPress.