Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • O KSJ
  • Rada Redakcyjna
  • Cel i Misja
  • Etyka publikacji
  • Polski
    • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Kontakt
  • Informacje dla Autorów
  • Proces recenzji
  • Roczniki KSJ

Tom 7 nr 4/2019

Redaktorzy, Rada wydawnicza, Spis treści 

O Autorach

Artykuły:

Natalia Nagyné Nyikes – An English as a foreign language teacher’s approach to including students with learning differences in a mainstream classroom: A case study

Jasmina Jelčić Čolakovac – Promoting deep-level processing through etymological elaboration: The case of idioms in Croatian EFL context

Katarzyna Rokoszewska – Intra-individual variability in the emergence of syntactic complexity in L2 English speech at secondary school: A case study of a good, average, and poor language learner

Benedicta Adokarley Lomotey – Towards an appraisal of language practices in the FL classroom: A Ghanaian university in focus

Elaheh Rahimi – A study of appropriacy of cultural conceptualizations of taboo topics in EFL classes 

Recenzenci do tomu 7/2019

2020-03-21

Designed using Unos. Powered by WordPress.