Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • O KSJ
  • Rada Redakcyjna
  • Cel i Misja
  • Etyka publikacji
  • Polski
    • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Kontakt
  • Informacje dla Autorów
  • Proces recenzji
  • Roczniki KSJ

Tom 6 nr 3/2018

Redaktorzy, Rada wydawnicza, Spis treści

O Autorach

Od Redaktora

Artykuły:

Joanna Rokita-Jaśkow – Emotions at work: Call for investigation of the affective side of teacher identity

Melanie Ellis – Asynchronous online forum discussion as an aide in helping teacher-learners perceive themselves as EFL teachers

Iwona Dronia, Aleksandra Szymańska-Tworek – Multiple identities displayed by post-graduate English majors at personal, academic and professional level

Oleksandr Kapranov – The framing of an EFL primary school teacher’s identity by Norwegian pre-service primary school teachers 

Ișıl Erduyan, Dorota Werbińska, Burҫak Yılmaz Yakıșık, Luis Guerra, Małgorzata Ekiert – The impact of mobility on language teacher identity: Turkish, Polish and Portuguese perspectives

2019-03-18

Designed using Unos. Powered by WordPress.