Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • O KSJ
  • Rada Redakcyjna
  • Cel i Misja
  • Etyka publikacji
  • Polski
    • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Kontakt
  • Informacje dla Autorów
  • Proces recenzji
  • Roczniki KSJ

Tom 4 Nr 4/2016

Redaktorzy, Rada Wydawnicza, Spis treści

O Autorach

Artykuły:

Hadrian Lankiewicz, Emilia Wąsikiewicz-Firlej – The ecology of empowerment as manifested by student critical language awareness

Keith Farr – A study into the motivation of Swedish military staff officers to learn English

Majid Elahi Shirvan, Tahereh Taherian – Dynamic emergent patterns of L2 willingness to communicate within the ecology of the classroom

Jakub Przybył – Cultural variation in the use of language learning strategies: A comparative study

Damaris Ana Ruth Panzachi Heredia, Luchini Pedro Luis – Language learning style preferences and the development of L2 oral skills

Anna Szczepaniak-Kozak – Developmental trends in requests rendered by EFL speakers in Poland

Recenzje:

Renata Agolli – Review of David Marsh’s The CLIL trajectory: Educational innovation for the 21st century iGeneration

Bartosz Wolski – Review of Garold Murray, Naomi Fujishima’s Social spaces for language learning: Stories from the L-café

Recenzenci tomu 4/2016 

2017-04-03

Designed using Unos. Powered by WordPress.