Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • O KSJ
  • Rada Redakcyjna
  • Cel i Misja
  • Etyka publikacji
  • Polski
    • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Kontakt
  • Informacje dla Autorów
  • Proces recenzji
  • Roczniki KSJ

Tom 4 nr 2/2016

Redaktorzy, Rada Wydawnicza, Spis treści  

O autorach

Artykuły:

Tomasz Róg – Learners’ self-transcriptions for improving classroom interaction 

Małgorzata Szulc-Kurpaska – Paired lesson recordings: A study of English language lessons across different age groups of learners in the primary classrooms

Jaroslava Ivanová / Monika Černá  – Influence of formal instruction in English on the acquisition of Czech learners’ production of English phonemes

Olga Trendak – ‘I want to sound like a native speaker and I’m working hard to achieve my goal’: Application of pronunciation learning strategies among English philology students

Edyta Olejarczuk  – The relationship between the use of language learning strategies, learners’ beliefs about CALL and speaking in a foreign language

Harumi Kimura – L2 Intolerance of ambiguity revisited: Toward a comprehensive understanding 

Recenzje:

María Matilde Olivero – Recenzja książki Paula Kalaja / Ana Maria F. Barcelos / Mari Aro / Maria Ruohotie-Lyhty – Beliefs, agency and identity in language learning and teaching 

2016-11-24

Designed using Unos. Powered by WordPress.