Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • O KSJ
  • Rada Redakcyjna
  • Cel i Misja
  • Etyka publikacji
  • Polski
    • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Kontakt
  • Informacje dla Autorów
  • Proces recenzji
  • Roczniki KSJ

Tom 2 nr 3/2014

Redaktorzy, Rada Wydawnicza, spis treści  

O autorach 

Artykuły: 

Bartosz Wolski – Merging EFL methodology, intercultural teaching, and project-based learning in an attempt to push the envelope of EFLcollege level instruction 1

Agata Lewandowska – Using corpus-based classroom activities to enhance learner autonomy 

Edyta Olejarczuk – Investigating the relationship between learning styles, learning strategies and students’ performance in a blended learning course: A research proposal 

Krzysztof Kwiatkowski – Investigating the relationship between the use of vocabulary learning strategies and English language attainment 

Katarzyna Stachowiak – Mind’s not lazy: On multitasking in interpreters and translators Mireia Pérez-Peitx, Montserrat Fons-Esteve – Pre-service teachers’ beliefs about initial literacy

Mireia Pérez-Peitx, Montserrat Fons-Esteve – Pre-service teachers’ beliefsabout initial literacy

Informacje dla autorów

2015-03-18

Designed using Unos. Powered by WordPress.