Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • O KSJ
  • Rada Redakcyjna
  • Cel i Misja
  • Etyka publikacji
  • Polski
    • Polski
    • English
    • Deutsch
  • Kontakt
  • Informacje dla Autorów
  • Proces recenzji
  • Roczniki KSJ

Tom 12 Nr 2/2024

Redaktorzy, Rada redakcyjna, Spis treści

O Autorach

Artykuły: 

Klara Antesberger, Helga Dorner – Language-Learning Autonomy among Adult Immigrants Based in Germany.

Mohadeseh Jalili, Afsaneh Ghanizadeh –Human versus machine feedback: The contributions of Automated Writing Evaluation (AWE) tools to writing quality and self-regulation of language learners.

Krzysztof Polok, Katarzyna Byrdy – Game as a motivational tool in TEFL in elementary and junior high school lessons.

Paulina Zielonka – Exploring emotional dynamics in language learning environment: Teacher perceptions of student emotionality.

Recenzenci Tomu 12/2024

2025-12-13

Designed using Unos. Powered by WordPress.